Obchodní podmínky
Udělení souhlasu
Klient rozumí, že podstatou služby biorezonanční terapie je vyhledání a neutralizace skryté nerovnováhy v organismu především na energetické úrovni. Účelem metody je nastolení vnitřní harmonie.
Klient rozumí, že uvolnění energetické blokády, nebo korekce energetické nerovnováhy nepředstavuje náhradu odborné lékařské péče. Informace na stránce www.altea-centrum.cz, v zaslaném protokolu z terapie, či jiných materiálech popisujících metodu biorezonance, nepředstavují zdravotní doporučení a nejsou určeny k lékařské diagnóze, ani k léčbě.
Poskytnuté informace nepředstavují navázání vztahu typu pacient-lékař a nemohou být proto považovány za náhradu odborné rady a doporučení zdravotníka, či lékaře. Informace poskytnuté na webu www.altea-centrum.cz, nebo v rámci proběhlé terapie nenahrazují léčebné ošetření.
Klient rozumí, že metoda biorezonance nepředstavuje náhradu za odbornou pomoc psychoterapeuta, psychiatra a poradenská sezení s nimi v případě, že trpí poruchou psychického zdraví.
Klient rozumí, že by měl případná doporučení pro užívání doplňků stravy, vitamínů, bylin, nebo jiných procedur nejprve konzultovat se svým lékařem či terapeutem, a užívá je na vlastní zodpovědnost, či nebezpečí.
Klient rozumí, že metoda biorezonance neslibuje vyléčení zdravotních potíží, ani neslibuje preventivní ochranu před vznikem nemoci v budoucnosti. Dále rozumí, že informace a metodu využívá na vlastní odpovědnost, či nebezpečí.
Pokud má klient zdravotní potíže, nebo se obává, že by mohl mít zdravotní potíže, obrátí se v této věci na svého ošetřujícího lékaře.
Obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
a:) Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služby biorezonanční terapie s pomocí přístroje Bicom Optima 2. generace mobil (dále jen Služba) Barbora Kašíková se sídlem V Zahrádkách 737/26, Žďár nad Sázavou, 59101 IČO 07484551 (dále jen Poskytovatel) a kupujícím poskytované služby (dále jen Klient). Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetových adresách www.altea-centrum.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
b:) Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
c:) Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Služba biorezonanční terapie je poskytována v České republice, klientům vlastnícím český bankovní účet.
d:) Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Poskytovatel služby:
Barbora Zrůstová se sídlem V Zahrádkách 737/26, Žďár nad Sázavou, 59101 IČO 07484551
kontaktní poštovní adresa: Barbora Zrůstová , V Zahrádkách 737/26, Žďár nad Sázavou, 59101
kontaktní elektronická adresa:
info@altea-centrum.cz
3. Etický kodex
a:) Provozovatel poskytuje Službu na základě platného živnostenského oprávnění, zavazuje se k etickému ohleduplnému a diskrétnímu přístupu ke Klientovi. Poskytovatel se dále zavazuje k tomu, že veškeré osobní údaje i skutečnosti zjištěné během terapie nepředá třetí osobě ani jinému subjektu. Poskytovatel se zavazuje k provedení služby dle Obchodních podmínek.
b:) Klient prohlašuje, že je starší 18ti let, souhlasí se zněním obchodních podmínek kterým porozuměl, jím poskytnuté osobní údaje i fotografie jsou v souladu se skutečností a poskytne součinnost pro řádné poskytnutí objednané služby.
4. Uzavření kupní smlouvy
a:) Vyplněním formuláře na stránce pro rezervace: altea-centrum.cz/rezervace-bicom/ či objednávkou Služby přes telefon/email projevuje Klient svůj souhlas s Obchodními podmínkami provozovatele a objednává Službu biorezonanční terapie.
b:) Kliknutí na tlačítko “potvrdit” odeslání rezervačního formuláře na webovém rozhraní altea-centrum.cz/rezervace-bicom představuje závaznou objednávku služby.
c:) Před zasláním objednávky provozovateli je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem služby považovány za správné.
d:) Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky, či její upřesnění.
e:) Veškerá prezentace služby umístěná na webovém rozhraní prodávajícího je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně této služby.
f:) Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službě, včetně ceníku. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
g:) Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je automaticky zasláno rezervačním systémem Amelia kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
h:) Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si hradí kupující sám.
i:) POPIS SLUŽEB. Informace o Službách nabízených na Webu jsou vždy uvedené přímo v popisu dané služby na Webu. Na webu jsou uvedené informace o tom, co Služba zahrnuje, jak probíhá její realizace. Najdete zde i informace o tom, pro koho není služba určena. Důležité upozornění: Výslovně upozorňujeme, že biorezonanci nelze poskytovat těhotným ženám. Pokud byste tuto skutečnost nerespektovali a Službu přesto objednali, poskytnout vám ji nemůžeme.
5. Uživatelský účet
a:) Na základě registrace či objednávky terapie kupujícím, provedené na webové stránce altea-centrum.cz, je kupujícímu založen uživatelský účet.
b:) Při registraci na webové stránce a při objednávání služby je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
c:) Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání svého uživatelského účtu třetím osobám.
d:) Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti dané kupní smlouvou a obchodními podmínkami. Prodávající může uživatelský účet zrušit i na písemnou žádost klienta.
e:) Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
6. Rozsah služby
a:) Služba bude cílena na hlavní téma dle zadání Klienta. Terapie hledá a uvolňuje stagnující energetické zátěže, které jsou po nalezení uvolňovány prostřednictvím přístroje Bicom Optima.
b:) Hlavní téma může být v případě potřeby rozšířeno o související a návazné zátěže, jejichž vyhledání a uvolnění je na uvážení Poskytovatele. Klient má možnost k hlavnímu tématu navrhnout téma podružné důležitosti, ke kterému lze přistoupit v případě zbývajícího vyhrazeného času pro jeho jednodenní terapii. Nenavrhne-li klient své podružné téma, bude podružné téma v případě potřeby určeno Poskytovatelem na základě individuální situace Klienta.
c:) Terapie nepředstavuje lékařskou diagnózu, nestanovuje nemoci, ani neléčí onemocnění. Případné podezření na onemocnění musí vyvrátit či potvrdit ošetřující lékař, který stanoví následný postup léčby. (více podrobností v oddělení Udělení souhlasu výše)
d:) Poskytovatel se klientovi nezaručuje za jeho život a zdraví. Terapie nezaručuje, že klient bude mít po absolvování dokonalý život, nebo vyřeší všechny jeho problémy a nemoci.
e:) Klientovi může být doporučeno opakování terapie v případě, kdy hlavní téma vyžaduje mnoho času a zasahuje do mnoha úrovní, které nebylo možné stihnout vypracovat během jedné terapie. Klient bere na vědomí, že velmi složité zátěže nemusí stihnout za jediný den a proto může potřebovat návazné terapie.
7. Ceník
a:) Vstupní terapie (120 min): 2200 Kč
b:) Standardní terapie (60 min): 1200 Kč
d) Terapie STOP kouření (90 min): 1950 Kč
f) Zvýhodněný balíček (5 terapií): 5000 Kč
g) Dárkový poukaz: cena dle dohody
Cena je úplná a nemůže být navýšena o další poplatky. Cena zahrnuje přípravné práce na terapii, terapii provedenou ve vyhrazeném časovém úseku, dokončovací práce, závěrečnou konzultaci, případné zodpovídání dotazů.
8. Fakturace a platba
Cenu za Službu je možné uhradit následujícími způsoby:
• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě obdržíte emailem po potvrzení rezervace. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol (číslo rezervace – můžete najít v emailu potvrzujícím rezervaci).
• bezhotovostně načtením QR kódu pro platbu v místě realizace Služby
• v hotovosti v místě realizace Služby,
9. Reklamace služby
a:) Se řídí občanským zákoníkem. Ten určuje, že služba má střední jakost, nesmí být odbytá, nemusí být špičková. Pokud poskytnutá služba neodpovídá vzájemně dohodnutému nebo Obchodním podmínkám, může ji klient reklamovat.
b:) Důvod k reklamaci nepředstavuje situace, kdy Klient od metody očekává něco, co není inzerováno v obchodních podmínkách, a co nebylo dohodnuto ani individuálně. Důvod k reklamaci nepředstavuje situace, kdy Klient očekává nesplnitelné, či nereálné účinky.
c:) Reklamaci služby musí Klient podat bezodkladně. Klient musí hodnověrně doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením Poskytovatele. Reklamace se podává písemně na uvedený kontakt Poskytovatele.
10. Práva z vadného plnění
O reklamaci bude rozhodnuto do tří (3) pracovních dnů. V případě uznání reklamace bude služba doplněna/opravena o uznanou závadu do stavu odpovídajícího obchodním podmínkám, slibovaným vlastnostem služby, nebo soukromě dohodnutému s klientem.
11. Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud klient uzavřel kupní smlouvu (závazně objednal rezervaci Duchovní terapie) a následně si objednávku rozmyslel, může odstoupit do kupní smlouvy bez udání důvodu nejpozději 24 hodin před objednaným termínem. O této skutečnosti vyrozumí Provozovatele písemně, elektronicky, či telefonicky. Pokud již objednanou službu zaplatil, bude platba vrácena v plné výši zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14ti pracovních dnů.
Od uzavřené kupní smlouvy nelze odstoupit, pokud již klient uhrazenou službu obdržel.
12. Zřeknutí odpovědnosti
Klient bere na vědomí, že službu využívá na vlastní odpovědnost. Klient prohlašuje, že je starší 18ti let, službu využívá dobrovolně, na základě svého svobodného a zodpovědného uvážení. Služba se poskytuje bez záruk jakéhokoli druhu, ať již výslovných či implicitních.
13. Další práva a povinnosti smluvních stran
a:) Poskytovatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
b:) Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@altea-centrum. Informaci o vyřízení stížnosti klienta zašle poskytovatel na elektronickou adresu kupujícího.
c:) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
d:) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
e:) Prodávající je oprávněn k provozu služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
f:) Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
14. Ochrana osobních údajů
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. (viz.: Cookies&GDPR)
15. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
a:) Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. (viz.: Cookies&GDPR)
b:) Kupující souhlasí s ukládáním souborů cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
c:) Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
16. Kupující si je vědom toho, že pro správu rezervací využíváme službu třetí strany a to Amelia Bere tedy na vědomí, že veškeré osobní údaje, které zadává do rezervačního formuláře na stránce altea-centrum.cz/rezervace-bicom jsou zpracovávány také touto společností.
17. Závěrečná ustanovení
a:) Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
b:) Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
18. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 8. 2024
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM
(Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy dle § 1837 občanského zákoníku; podrobnosti najdete v článku VI. našich všeobecných obchodních podmínek. Odstoupení musí být odesláno nejpozději poslední den 14denní lhůty. Toto odstoupení může učinit pouze spotřebitel a pouze v případě, že je pro dané Služby odstoupení možné.)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát:
- Barbora Kašíková
- IČ: 07484551
- Sídlo: V Zahrádkách 737/26, Žďár nad Sázavou, 59101
- Provozovna: Havlíčkovo náměstí 152/4, Žďár nad Sázavou, 591 01
- Telefon: +420 703 138 605
- Mail: info@altea-centrum.cz
•Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu těchto služeb:
Datum objednání (uzavření smlouvy):
Číslo objednávky (dobrovolné, ale umožní nám rychleji objednávku dohledat):
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
PRO PŘÍPAD, ŽE BYLA CENA HRAZENA HOTOVĚ A NE PŘEVODEM Z BANKOVNÍHO ÚČTU A CHCETE PENÍZE VRÁTIT NA ÚČET:
Peníze mi vraťte na bankovní účet vedený u …………………….banky, číslo účtu:
Datum:
Podpis (pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě):
(*) Nehodící se škrtněte